Hva skjer med medlemskapene 2021?

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 24. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Flere fordeler for våre aksjonærer!

Endringer i medlemskapene på Hauger for 2021 sesongen

2020 har vært et veldig spesielt år. Der Norge har vært i delvis lock-down og sosial karantene store deler av året, har golferne kunnet glede seg over en lang og god sesong. Hjemmekontor, karantener og stengte grenser, har ført til at de aller fleste av oss har kunnet tilbringe mer tid på Hauger, enn noen gang tidligere.

Vi ser at klubbens aksjonærer ikke helt får utnyttet sitt medlemskap til det ytterste.

Dette akter vi å gjøre noe med, og innfører følgende endringer for 2021 sesongen:

• Sesongen deles opp i «Hovedsesong» fra 15. mai – 15 oktober og «Bonussesong» som da er før 15. mai og etter 15. oktober.
    Kun aksjonærer har fritt spill i Bonussesongen, mens Hauger fleX betaler et tillegg på kr 1000,-
  • Vi innfører ektefelle/samboer rabatt på kr 2000,- for medlem nummer 2 på aksjemedlemskapet.
  • Primetime helg endres til 0800 - 1500
  • I høstens shotgun-starter vil klubbens aksjonærer prioriteres i oppsettet, deretter får øvrige medlemmer, gjester og greenfee-spillere plass.
  • Alle aksjonærer har de siste årene kunnet ta med seg 3 gjester gratis i løpet av sesongen, dette økes til 6 gratis gjester i 2021.
  • Alle aksjonærer vil motta en sesongstart-gave.
Det har også vært et ønske fra aksjonærene at vi får flere samarbeidsklubber, der vi har rabattert greenfee. Dette jobber vi med kontinuerlig, og oppdateres løpende på siden over aksjonærfordeler.

Vi gleder oss allerede til en ny sesong!

Trykk her for å se siden med aksjonærfordeler
Trykk her for å se oversikten over fordelene fordelt på medlemskap
Trykk her for å se medlemskapsprisene for 2021