Turneringer

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 30. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Inn til videre er alle turneringer på Hauger innstilt.

Vi er heldige som driver med en golf, som er en av få idretter som kan holde på tilnærmet normalt.

Helse toppene ga tidligere golfen rett i at selskapsrunder ikke annses som aktivitet, og derfor kunne spilles.
Dette gjelder da ikke runder som er organisert, som turninger.

Av den grunn er alle turneringer på Hauger innstilt inn til videre.
Dette gjelder både klubbturneringer, damedager, Åpningsturneringen og Matchplay.

Vi håper selvfølgelig at dette endres snart, og at vi igjen kan spisse konkurranseinstinktet og komme ordentlig i gang med sesongen.

Av den grunn har vi i dag besluttet å kansellere Åpningsturneringen lørdag 8. mai.
Alle spillere som har satt av dagen til golf, og meldt seg på vil få tildelt en starttid.
Vi trekker starttidene vilkårlig og legger dem inn i golfbox i løpet av dagen.
Alle lag får selvfølgelig starttid sammen.
Dersom starttiden ikke passer, eller du ikke lenger kan spille, ber vi om at du så snart som mulig kansellerer starttiden, slik at øvrige medlemmer kan booke den.

Alle øvrige starttider åpnes for booking ved midnatt som vanlig.

For spillere som ønsker å delta på årets KM matchplay kan du melde deg på ved å trykke her.
Også oppstart av matchplay blir utsatt til når vi kan gjennomføre turneringerer.
Ny oppstartsdato og frist for spilte matcher, kommer så fort vi har mer informasjon.
Det er handkapgrense på 20 i matchplay, og kun plass til 64 påmeldte. Det er første mann til mølla som gjelder.

Ha en riktig fin helg!