Administrasjonen

Administrasjon

Joachim Lange

Sportslig leder og head pro

926 33 103

Joachim er sportslig leder på Hauger. I tillegg til å være head-pro og ha ansvaret for klubbens akademi er han også klubbens sponsoransvarlig. Joachim har en bachelor i markedsføring fra college i USA, i tillegg til utdannelse fra PGA of America. Joachim har vært head pro på Hauger siden 2007.

Elin Ingvaldsen

Administrasjons leder og butikksjef

91158619

Elin er administrativ leder i Hauger Golfklubb. Hun har ansvar for drift av klubben, alt av medlems service og drift av proshoppen på Hauger.

Eoin Paul Moroney

Driftsleder for bane og anlegg

482 26 472

Eoin er driftsansvarlig her på Hauger og har sammen med sin greenkeeperstab ansvaret for at banen fremstår med sin beste kvalitet, samt all bygningsmasse på anlegget. Været er både en venn og fiende, noe som er en del av den utfordringen han lever med. Eoin kommer fra Shannon på vestsiden av den grønne og golfvennlige øya Irland.

Hans Edvardsen

Serviceansvarlig