Del 2 av Medlemsundersøkelsen

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 27. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Denne uken vil neste pulje av klubbens medlemmer motta spørreskjemaet - hjelp oss med å bli bedre :)

Vi trenger din hjelp for å bli bedre - så dersom du er en av de som mottar en mail med spørreundersøkelse om Hauger denne uken, der vi veldig takknemlige for at du setter av litt tid og fyller den ut.

Du kan lese litt mer om hvordan undersøkelsen er satt opp i forrige nyhet ved å trykke her.

Her kan dere se i korte trekk hvordan vi scoret i utsendelsen i jun der BM (Benchmark) representerer snittet i Norge:

Her er det absolutt mye for administrasjonen og styret å ta tak i fremover.

Det vi kan være stolte av, hvor vi scorer bra er:
- Banen generelt, utseende og layout
- Tilstand på fairways
- Informasjon om arbeid på banen
- Mål og utfordringer på rangen
- Utvalg og service i shoppen
- Restaurantens utvalg og kvalitet på mat

Våre største utfordringer er:
- Tilgjengelighet på banen
- Bunkere
- Verdien av medlemskapet
- Bedre informasjon om klubbens grupper