Årets gruppetimer!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 16. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå er det lagt ut ulike gruppetimer for deg som medlem! Vi har dametrening, herretrening, mixedtrening og handicapgruppe 36-54. Så her er det masse å velge mellom!

Dametrening, herretrening og mixedtrening (1795,-)

Disse kursene er åpne for golfere på alle nivåer. Kursene holdes av Simon Page og med i kurspakken er det fire gruppetimer og en 50 min protime med Simon. Klikk deg inn på kurset under for mer informasjon!

Dametrening her!
Herretrening her!
Mixedtrening her!

Handicapgruppe 36-54 (1595,-)

Dette kurset passer perfekt til deg som er nybegynner og/eller ønsker å komme godt i gang med trening, samt egentrening! Er du utenfor handicapgruppen (36-54), men føler golfen har stagnert, så er du hjertelig velkommen på kurset! Disse kursene holdes av golftrener i opplæring Noah Furulund.
Kurspakken inneholder fire gruppetimer og en 50 min protime med Noah.

Mer informasjon om kurset her!

Veien etter VTG – Lær å coache deg selv (400,-):

Under kurset vil det være fokus på hvordan du kan trene på egenhånd etter gjennomført VTG. Vi ønsker å påpeke at dette er IKKE en obligatorisk del av VTG-løpet, men ment som et tilleggs tilbud. Dette kurset holdes av trener under opplæring, Noah Furulund.

Mer informasjon om kurset her!