Pro/kurs

Handicapgruppe 36-54

Kom i gang med treningen og egentrening på kurs med golftrener (i opplæring) Noah Furulund! Dette kurset passer perfekt til deg som er nybegynner og/eller ønsker å komme godt i gang med trening, samt egentrening! Er du utenfor handicapgruppen(36-54), men føler golfen har stagnert, så er du hjertelig velkommen på kurset!

Hver gruppetime består av 4x55 minutter gruppeøkter. Avholdt annen hver uke før sommeren. Forhåpning om egentrening i mellom hver økt:-) En protime på 50 minutter er inkludert i pakken - bookes med Noah. Protime må holdes innen 31. August.

1595 kr for 4 x 50-minutters gruppeøkter og 1 x 50-minutters privattime med Noah.

Meld deg på her!

Kurs 1 - 7.mai 20:00-21:00 - Langspill
Kurs 2 - 21.mai 20:00-21:00 - Langspill
Kurs 3 – 4.juni 20:00-21:00 - Nærspill
Kurs 4 – 18.juni 20:00-21:00 - Nærspill

Assistent pro under opplæring - Noah Furulund

Noah har vært medlem og representert klubben siden han var 9 år. Han har blant annet representer Hauger på Titleist Tour. Han har deltatt i 6 junior-lag NM og to lag NM for herrer. Han er også 5 ganger junior klubbmester.

Noah går trenerløpet i regi av NGF og er snart ferdig med nivå to. Han har mye erfaring fra juniortrening, VTG-kurs, nybegynnerkurs, samt trenigner med forskjellige grupper fra Et slag av gangen.

Noah sine hovedområder vil være junior (både bredde og elite), men han skal også holde VTG kurs, følge opp Et slag av gangen, kurs/treninger til nybegynnere og fitting.