Vil du være med på elitegruppe?

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 14. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vil du være med på elitegruppe?

Hauger ønsker i år som i fjor og bygge opp elitegruppen. Det er flere i klubben som vil satse på golf og det vil vi tilrettelegge for med et opplegg med Joachim Lange.

Satsningen rettes mot de som ønsker å spille på Narvesen Cup, Srixon Tour (Jr Elite), Østlandstour (Brutto), Garmin Norges Cup eller ett NM.

Vi ser etter fire personer som vil kunne få trening/oppfølging av vår pro, rangekort, økonomiskstøtte til turneringsavgift og logotrøye. Gruppen vil ha jevnlige gruppetreninger, samt noen samlinger og en pakke med to protimer med Joachim. Gruppetimer vil være på torsdager, samlinger vil være over et par helger.

Halve aksjeprisen vil sponses av klubben. Du må være aksjonær for å delta i denne gruppen.
Egenandel vil være på kr 1000,- per spiller.

Tilbake forventer klubben oppmøte på treninger, turneringsdeltagelse og egenvilje til å trene mye, også på egenhånd, samt være en lagspiller til de andre utvalgte. Vi kommer til å legge til rette for noen matchplay konkurranser internt og med nabo klubber.

Spillerne i gruppen må være aksjonær i Hauger golfklubb og vil få økonomisk støtte, i det ligger det også en del forpliktelser. Er du ikke aksjonær men dette høres spennende ut, ta kontakt så kan vi se på måter å løse dette på:-)

Denne gruppen vil også være stammen til lag NM lagene.

Det vil være hcp-krav til spillerne i gruppen
Damer under 10
Herrer under 4

Om du mener du har det som skal til, send oss en søknad på mail til Håkon Mathisen - hamat@live.no med dine planer for golfsesongen 2023.
Gjerne også litt om;
Hvor er jeg nå?
Turneringer spilt?
Alder?
Tid til å satse?
Målsetting?
Er du en lagspiller?
Hva kan du tilby en elitesatsningsgruppe?

Søknadsfrist innen 20.3.2023

Hva er en god golfer?

Disse verdiene vil vi gjøre mer og mer synlige på Hauger. Disse blir viktige for utvalgte deltakere som deltar på de forskjellige gruppene!

Definisjonen av en god golfer:
  1. Du forstår og følger sikkerhetsreglene i golf
  2. Du holder riktig fart på banen