Vi trenger Frivillige!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 17. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Kan du hjelpe oss helgen 19-20 september?

Garmin Norgescup går av stabelen her på Hauger helgen 19-20 september.

Det skal spilles 18 + 9 hull både lørdag og søndag, og vi har derfor behov for frivillige.

- Startere
- Forecaddies på hull 3 og 5
- Coronavakter
- Ryddehjelp i restauranten
- Rigging og rydding (fredag og søndag)

Pr dd. er det kun tillatt med 200 personer på et arrangement som dette, det vil si at området vil være sperret av, og kun spillere, ledere, arrangører og frivillige vil kunne slippe inn på området.
Stiller du som frivillig har du ta tilgang hele helgen.

For medlemmer og andre som ønsker å se god golf, vil det kun være mulig å se dette fra ute på banen, ikke fra terrassen ved kubbhuset.

Ettersom spillerne kun har en kort pause mellom rundene, må ting skje raskt i restauranten. Covid-19 setter også strenge krav til at bord ryddes og vaskes gjevnlig. Så vi setter pris på om noen frivillige også kunne hjulpet til med dette.

Lørdag starter runde 1 (18 hull) kl 0800 og runde 2 (9 hull) kl 1330.
Søndag starter rune 1 (9 hull) kl 0800 runde 2 (18 hull) TBA.

Det vil settes opp vaktskjema etter dette, og vi forsøker å holde vaktene på ca  4 timer.

Kan du hjelpe til sender du en e-post til elin@haugergolf.no med når du kan hjelpe til og ønsket arbeidsoppgave.

Alle som hjelper til vil få greenfee billetter til samarbeidsbaner som takk for hjelpen.