Klubben

Vi gratulerer årets klubbmestre 2022!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 21. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.

Tim Wilkinson og Ida Veglo Klæstad er årets klubbmestre på Hauger.

Ida Veglo Klæstad ble suveren klubbmester i dameklassen med 79 + 79 slag.
I herre klassen måtte Tim Wilkinson kjempe hele veien inn for å forsvare seieren fra 2021 og 2022.

120 deltagere var påmeldt i ulike klasser i årets KM.
Værustiktene så lenge dårlige ut, for både lørdag og søndag, men vi kom oss gjennom med bare noen få regndråper. 

Banen var i topp stand, og humøret var på topp blant deltagerne, som alle bidro med god innsats.

Takk til turneringskomiteen med Erik Venner og Jarle Finstad, for flott gjennomføring!

Her er topp 3 i alle klasser:

Herrer:
Tim Wilkinson 
Håkon Schütt
Fredrik Soltvedt 

Damer: 
Ida Veglo Klæstad
Vigdis Sørra
Tordis Sæther

Senior Herrer:
Roger Boyesen
Sigurd Thinn
Trygve Eriksen

Damer 50:
Mona Myrvold

Eldre Senior Herrer:
Rolf Sogn
Bjørn Mathisrud
Finn Quande

Damer 60:
Tordis Sæther
Ester Alrek
Eva Jordell

Best junior
Robin Furulund
Sofie Næss

Deltagere Junior 9 hull:
Samuel Mjelde
Theodor Terjesen
Emilie Flakne Lund
Leo Rollnes
Alexander Sundt

For alle resultater - trykk her