Hvordan kan du sikre deg en plass på Haugers lag i NSG sitt
Av: Joachim Lange | Publisert: 25. juni 2026 | Siste nyheter | Arkiv
Lag NM for seniorer nærmer seg
Hauger Golfklubb skal stille lag i Riis Bilglass Lagmesterskapet 2026.Mesterskapet arrangeres av Norsk Senior Golf.
Damelaget har plass i 2. divisjon avdeling A som spilles på Hakadal 8-9. august
Herrene spiller i 1. divisjon som skal holdes på Miklagard 8-9. august.
Lagene skal meldes på i midt/slutt av juli, og vi inviterer nå Haugers medlemmer til å være med å kvalifisere seg til lagene.
Her er uttakskriteriene:
Damer
- 4 wildcards gis ut til de som sender inn resultater fra blant annet; Østlandsturen, NSG turneringer eller klubbturneringer og melder sin interesse til Joachim@haugergolf.no innen 12. juli.
Herrer
- En plass fra amerikansk uttak 14.7
- To plasser etter OOM fra seniorturen (brutto, tre beste turneringer legges til grunn)
- En fra tirsdagsturneringer OOM, frem tom 30.6
NB! Ønsker du å være med i uttaket MÅ du registerere din interesse ved å sende en e-post til joachim@haugergolf.no
Hvem kan delta:
- Spillere som har fylt eller fyller 50 år i inneværende år
- Medlem av NGS og har betalt kontingenten for 2024
- Amatørspiller



