Ta en titt på årets sesong!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 23. desember 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hva har blitt gjort på Hauger i år?

Det blir lagt ned mye arbeid på anlegget hver sesong, ta en titt på de største prosjektene fra 2022!
Vi ønsker også å benytte anledningen til å ønske alle sammen en riktig god jul og et godt nytt år fra alle oss på Hauger! Så sees vi i 2023!

Det startet med mye is, som førte til mye skader, men etter mye arbeid kom også resultatene.

Det ble laget ny og flott vei på hull 4!

Det er blitt laget ny tee på hull 5

Det har kommet nytt tak på pumpehuset

Det har blitt asfaltert ny vei på hull 6 og 7, som vil hjelpe med drenering ved mye nedbør

Venstre siden på hull 13 er blitt mer tilgivende, så i 2023 er det bare å gå for green!

Rangen har blitt oppgradert med nye og flere matter!

Fairwayene er blitt dresset med 550 tonn(!) sand for å få optimale forhold!

Det har kommet ny vaskeplass og nye sandbinger ved maskinhuset

Bunker prosjekt er blitt igangsatt

Det har blitt gjort mye opprydding ved rangen og hull 13 med god hjelp fra Kriminalomsorgen

Junior tee stedene er blitt gjort mer synlige

Utbedring av drenering bak green på hull 3

Greenene er blitt gjort klare for vinteren. Her tester vi et nytt prosjekt som vi håper vil gi gode resultater. Det blir lagt plastduker over alle greenene som skal forhindre at vann og is samler seg direkte på greenen.