Siste del av medlemsundersøkelsen!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 15. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Denne uken er det del 3 av medlemsmassen som mottar spørreundersøkelsen - hjelp oss til å bli bedre!

"Golfspilleren i sentrum" - er spørreundersøkelsen som sendes ut til klubbens medlemmer og gjester.
Nå går straks undersøkelsen ut til den siste tredjedelen av medlemmene her på Hauger.

Dette er muligheten til å gi oss ris og ros, samt å komme med gode forslag.
Vi bruker resultatene flittig i det daglige arbeidet i løpet av sesongen, og til å forberede oss til neste sesong.

Hvordan scorer du?
På de aller fleste spørsmål skal du gi oss en karakter fra 1-10.

Dersom du svarer 9-10 er du godt fornøyd og er en positiv ambasadør og anbefaler Hauger til andre
Dersom du svarer 7-8 er du passiv, godt fornøyd men ingen ambasadør
Dersom du svarer 1-6 er du missfornøyd og en negativ ambasadør og anbefaler ikke Hauger til andre.

Alle svar telles opp som positive, passive eller negative. Det settes så opp hvor mange prosent som er postivite (9-10) og hvor mange som er negative (1-6). Scoren blir da den positive prosentandelen minus den negative.
Enklere sagt er 60% positive, 20% passive og 20% negative - får vi en score på 40.

Her ser dere resultatet fra de 2 tidligere utsendelsene, samt hvordan våre gjester scorer oss:

Utfordringene vi har å jobbe med er:
- Bedre treningsområde
- Bunkere generelt
- Tilgang til starttider
- Gjevnhet på greenene
- Mer sosialt miljø

Vi håper så mange som mulig setter av de 10-15 minuttene det tar å svare på undersøkelsen, og takker på forhånd for innsatsen og hjelpen!