Mr. Hauger har forlatt oss!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 27. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi har en trist nyhet - Roy Kristiansen sovnet stille inn i natt.

Natt til i dag, torsdag 27 juni, har en bauta forlatt oss.
Mr. Hauger - Roy Kristiansen - sovnet stille inn etter en periode med sykdom.

Roy har vært medlem på Hauger siden tidenes morgen, og har hatt mange verv i klubben.
I 2001 ble han ansatt som greenkeeper, og har siden den gang vært en høyt verdsatt kollega og et lim for det sosiale miljøet.
Alltid glad og positiv, ingen oppgaver var for kjedelige eller for uviktige, alltid gjorde han sitt beste for klubben.

På golfforumet i november 2022 mottok han også Norges Golfklubbs Fortjenestemerke for sin innsats i slopekommiteen gjennom en årrekke.

Roy var en kjent skikkelse i Golf Norge, og involverte seg i NGA (Norwegian Greenkeepers Assosiation) som jobber for en bedre hverdag for greenkeepere, og hadde mange fine turer på gresskurs.

Roy elsket Hauger - og alle på Hauger elsket ham.
Han vil bli dypt savnet, men kjenner vi Roy rett har han allerede booket starttid på en golfbane i himmelen.

Våre varmeste tanker går til hans kone Anne, hans datter Line, og hans kjæreste barnebarn Pernille.

Vi kan ta et siste farvel med Roy i hans begravelse i Høybråten Kirke fradag 5 juli kl 10:00.