Samarbeid med Grorud Golfklubb

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 23. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hauger vil fra 2020 sesongen samarbeide med Grorud på prosiden.

Grorud Golfklubb har i alle år hatt en ekstern driver av academiet og proshop. Dette har de nå ønsket å gjøre en endring på.

Hauger Golfklubb har derfor nå signert en samarbeidsavtale med Grorud Golfklubb.
Avtalen strekker seg over 2 år, og vil omfatte academiet på Grorud, tilsvarende den vi har med Hakadal.
Grorud vil leie pro fra Hauger til følgende aktiviterer:
- Medlemstrening
- Protimer
- Juniortrening
- Reiser
Vi mener dette er en gunstig løsning for begge parter. Avtalen vil ikke på noen måte påvirke dagens tilbud her på Hauger, den vil heller gi oss et bedre og mer fleksibelt tilbud på prosiden.
Som en konsekvens av dette vil vi starte prosessen med å ansette en ny pro til vårt team her på Hauger!

Grorud vil selv ta over driften av proshoppen på klubben, men vil jobbe tett med Hauger også på dette feltet.