Klubben

Resultatet fra medlemsundersøkelsen del 1/3

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 21. juli 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Takk til alle som tok seg tid til å svare på del 1 av årets medlemsundersøkelse.Her en en rask oppsummering av resultatet.

Vi setter pris på at dere tar dere tid til å svare på medlemsundersøkelsen.
Den sendes ut til alle medlemmene i løpet av sesongen i 3 deler.
1/3 av medlemsmassen mottok den i juni.

Vi takker for både positive og negative svar, samt all feedback - men håper selvfølgelig på en større svarprosent en 28% ved neste utsendelse :)
Alle spørsmål besvares på en skala fra 1-10.
9-10 er positive ambasadører, 7-8 er passive, mens 1-6 er negative ambasadører.
De negative trekkes fra de positive - og gir så en ambasadørscore. 

Alle gjester som spiller Hauger får også en undersøkelse tilsendt på mail - deres svar er også med under.
 
  Medlemmer Benchmark 2020 Gjester Benchmark 2020
Anbefaler du Hauger til venner og bekjente 28 39 31 37 34 33
Priser og produkter 71 75 73 68 67 68
Banen 68 69 72 74 73 78
Klubbens sosiale miljø 71 77 71 85 84 83
Ledelse og informasjon 80 80 81 87 87 79
Treningsfasiliteter 60 71 65 72 75 75
Proshop 78 76 79 87 84 86
Restaurant 83 73 81 82 71 83
Klubbhus 86 82 85 88 84 89
Positiv feedback er:
- De ulike medlemskategoriene dekker mitt behov 
- Banen er i bra stand og godt vedlikeholdt
- Greenene er jevne og i god stand
- Bra atmosfære i klubben
- God service fra administrasjonen
- Bra med mål og siktepunkt på rangen
- Generelt fornøyd med proshop
- Generelt fornøyd med klubbhuset
- Veldig bra og prisgunstig mat i restauranten

Ting vi må jobbe spesielt med fremover er:
- Bedre informasjon fra administrasjon og om banearbeid
- Bedre tilgang på starttider
- Det er vanskelig å få innpass i sosiale gruppe og komiteer
- Korthullsbanen generelt
- Bedre matter på rangen

Neste del av undersøkelsen kommer i slutten av juli og del 3 sendes ut i midten av september.