Resultatet fra medlemsundersøkelsen del 1/3
Av: Elin Ingvaldsen | Publisert: 21. juli 2021 | Siste nyheter | Arkiv
Takk til alle som tok seg tid til å svare på del 1 av årets medlemsundersøkelse.Her en en rask oppsummering av resultatet.
Vi setter pris på at dere tar dere tid til å svare på medlemsundersøkelsen.
Den sendes ut til alle medlemmene i løpet av sesongen i 3 deler.
1/3 av medlemsmassen mottok den i juni.
Vi takker for både positive og negative svar, samt all feedback - men håper selvfølgelig på en større svarprosent en 28% ved neste utsendelse :)
Alle spørsmål besvares på en skala fra 1-10.
9-10 er positive ambasadører, 7-8 er passive, mens 1-6 er negative ambasadører.
De negative trekkes fra de positive - og gir så en ambasadørscore.
Alle gjester som spiller Hauger får også en undersøkelse tilsendt på mail - deres svar er også med under.
Positiv feedback er:
- De ulike medlemskategoriene dekker mitt behov
- Banen er i bra stand og godt vedlikeholdt
- Greenene er jevne og i god stand
- Bra atmosfære i klubben
- God service fra administrasjonen
- Bra med mål og siktepunkt på rangen
- Generelt fornøyd med proshop
- Generelt fornøyd med klubbhuset
- Veldig bra og prisgunstig mat i restauranten
Ting vi må jobbe spesielt med fremover er:
- Bedre informasjon fra administrasjon og om banearbeid
- Bedre tilgang på starttider
- Det er vanskelig å få innpass i sosiale gruppe og komiteer
- Korthullsbanen generelt
- Bedre matter på rangen
Neste del av undersøkelsen kommer i slutten av juli og del 3 sendes ut i midten av september.
Den sendes ut til alle medlemmene i løpet av sesongen i 3 deler.
1/3 av medlemsmassen mottok den i juni.
Vi takker for både positive og negative svar, samt all feedback - men håper selvfølgelig på en større svarprosent en 28% ved neste utsendelse :)
Alle spørsmål besvares på en skala fra 1-10.
9-10 er positive ambasadører, 7-8 er passive, mens 1-6 er negative ambasadører.
De negative trekkes fra de positive - og gir så en ambasadørscore.
Alle gjester som spiller Hauger får også en undersøkelse tilsendt på mail - deres svar er også med under.
Medlemmer | Benchmark | 2020 | Gjester | Benchmark | 2020 | |
Anbefaler du Hauger til venner og bekjente | 28 | 39 | 31 | 37 | 34 | 33 |
Priser og produkter | 71 | 75 | 73 | 68 | 67 | 68 |
Banen | 68 | 69 | 72 | 74 | 73 | 78 |
Klubbens sosiale miljø | 71 | 77 | 71 | 85 | 84 | 83 |
Ledelse og informasjon | 80 | 80 | 81 | 87 | 87 | 79 |
Treningsfasiliteter | 60 | 71 | 65 | 72 | 75 | 75 |
Proshop | 78 | 76 | 79 | 87 | 84 | 86 |
Restaurant | 83 | 73 | 81 | 82 | 71 | 83 |
Klubbhus | 86 | 82 | 85 | 88 | 84 | 89 |
- De ulike medlemskategoriene dekker mitt behov
- Banen er i bra stand og godt vedlikeholdt
- Greenene er jevne og i god stand
- Bra atmosfære i klubben
- God service fra administrasjonen
- Bra med mål og siktepunkt på rangen
- Generelt fornøyd med proshop
- Generelt fornøyd med klubbhuset
- Veldig bra og prisgunstig mat i restauranten
Ting vi må jobbe spesielt med fremover er:
- Bedre informasjon fra administrasjon og om banearbeid
- Bedre tilgang på starttider
- Det er vanskelig å få innpass i sosiale gruppe og komiteer
- Korthullsbanen generelt
- Bedre matter på rangen
Neste del av undersøkelsen kommer i slutten av juli og del 3 sendes ut i midten av september.