Restaurant og deler av klubbhuset åpner.

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 13. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra tirsdag 14 april letter vi litt på restriksjonene og åpner for servering inne i restauranten.

Restauranten åpner med vanlig meny og noen få bord innendørs tirsdag 14. april.

Vi ønsker å gi Thomas og Ulrik bedre forutsetninger for å drifte restauranten, og det vil derfor fremover være mulig å sette seg ned inne i klubbhuset og bestille mat og drikke før og etter runden.

Vi må fortsatt følge myndighetenes retningslinjer, så det vil kun settes ut noen bord, med god avstand og et begrenset antall stoler pr bord. Det er veldig viktig at dere hjelper oss med å følge retningslinjene som settes, og dermed hindre smittespredning samt hjelpe guttene med å holde alt rent.
Ta også hensyn til at nye gjester ønsker plass, ved ikke å bli sittende for lenge.

Vi vil samtidig åpne handikap toalettet i 1 etasje av klubbhuset. Det er fint om de som har mulighet avstår fra å bruke dette, slik at bruken blir så lav som mulig. Det vil selvfølgelig bli gjort rent flere ganger om dagen.

Garderober og toaletter i kjelleren vil fortsatt være stengt, for å begrense området og kontaktflaten for smitte.
Ettersom det fortsatt er fare for frost, vil ikke toalettene på banen åpnes, da vi må holde vannet avskrudd.

Tirsdag kveld vil restaurant, inngangsparti og handikap toalettet desinfiseres samt sprayes med "bakteriedrepende" kjemikalier, som vil hjelpe å holde området smittefritt i tiden fremover.

Restaurantens åpningstider vil være 0900 - 1700 i tiden fremover.