Lag NM uttak

Av: Joachim Lange  |  Publisert: 5. juni 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lag NM laget skal tas ut. Her er kriterier for dame- og herrelag-uttaket for 2020

Uttak LAG NM damer 2020
Vi har kontakt flere av klubbens damespillere under et visst handicap for å sjekke interessen for årets lag NM. Turneringen spilles 18-19 juli på Romerike Golfklubb.

Et kvalifiseringssystem vil bli satt på plass 10. juni, dersom det er nødvendig. Er du interessert så meld din interesse til Joachim@haugergolf.no før 10. juni. Husk dette er slagspill turnering, så hcp har ingenting å si.

Uttak LAG NM herrer 2020

Dette er kriteriene for laguttaket for Haugers herrelag til NM:
Sportssjef Joachim Lange og turneringsleder/lagleder Erik Venner har ansvar for uttak av laget til lag NM.

Plassene blir gitt ut på denne måten i 2020;
  • - En plass velges ut basert på form og hcp av sportslig leder
  • - En plass KM resultater 2019
  • - En plass til amerikansk uttak til elitegruppe
  • - To plasser gis til de som kvalifiserer seg gjennom klubbturneringene 9/16/23. juni.
  • - To beste scorene totalt av de tre rundene (er du kun med på to teller to)
  • - Må spille fra tee 59 og brutto score som teller

Interesse for å være med på laget må sendes inn til Erik Venner evenner@gmail.com med en kopi til joachim@haugergolf.no innen 10. juni.

Hvem kan delta?

Norske statsborgere, amatører og profesjonelle, som har gyldig medlemskap i en golfklubb tilsluttet Norges Golfforbund.
Utenlandske statsborgere, amatører eller profesjonelle, som har gyldig medlemskap i en golfklubb tilsluttet Norges Golfforbund og som har hatt fast bopel (meldt til folkeregisteret) i Norge i minimum 12 måneder før første turneringsdag. Utenlandske statsborgere er selv ansvarlig for å gi turneringskomiteen godkjent dokumentasjon gjennom bostedsattest fra folkeregisteret før start.