Lag NM 1 divisjon

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 11. januar 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hauger er stolt arrangør av Lag NM 1 divisjon i 2019!

Forbundsturneringene for 2019 er utdelt og Hauger har fått gleden av å arrangere Lag NM 1 divisjon i år.

Vi ser frem til å ønske herre og damelagene velkommen til Hauger og gleder oss til å heie vårt eget lag frem til en god plassering på hjemmebane.

Lag NM spilles fredag 19 - søndag 21 juli, med innspill torsdag 18 juli, og er et flott arrangement for oss som klubb og våre samarbeidspartnere.

Vi ønsker å vise Hauger fra sin beste side, både i form og en bra bane og et godt gjennomført arrangement.
Vi håper at mange av klubbens medlemmer kan hjelpe oss frem til et flott sluttprodukt!
Et slikt arrangement er avhengig av frivillig innsats, så hold av helgen og meld deg som frivillig.
Vi trenger hjelp på flere områder som; scoreservice, forecaddie, rigging, startere mm.

Spørsmål og innspill kan meldes til elin@haugergolf.no