Knalltilbud på leveringsklare Mercedes EQC og EQS SUV!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 23. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du kjøpe en av våre attraktive kampanjebiler og få med et gavekort på Hauger golfshop!

Bertel O. Steen Lørenskog er stolt sponsor av Hauger Golfklubb! Vi har nå gleden av å tilby alle medlemmer av Hauger Golf og sponsornettverket, en attraktiv pakke på leveringsklare Mercedes EQC og EQS SUV (se vedlegg nederst for full info). Vi har et begrenset antall leveringsklare biler, her med et skreddersydd tilbud til dere golfinteresserte:

Oppgrader bilparken og golfutstyret/golfsvingen!

• Kampanjeperiode: 23. mai – 31. mai!
  • Kr. 10 000,- i gavekort på Hauger Golfshop ved kjøp av EQC kampanjebil!
  • Kr. 20 000,- i gavekort på Hauger Golfshop ved kjøp av EQS SUV kampanjebil!

Mercedes EQC (øverst) :
 Vi tilbyr her lagerbiler som ble kjøpt inn og registrert av Bertel O. Steen før nyttår, på gammel pris før elbilmoms og den nye vektavgiften.

Tilbudseksempelet her har en besparelse på hele kr. 141 983,- mot nybilbestilling av samme bil i dag!

Mercedes EQS SUV (nederst):
 Vi har flere flotte EQS SUV (7- seter) som vi nå har fått inn på lager. Disse selger vi ut til dere med en rabatt på kr. 62 500,-.

Gavekortene nevnt over får dere på toppen av dette. De kan brukes på både golfutstyr og pro-timer!
Vi kommer til å stille ut disse bilene på Hauger hele dagen torsdag 25. mai, i anledning Hauger Golfklubb Sponsortreff og åpningsdag!
Dersom du er nysgjerrig og ønsker å vite mer om dette kampanjetilbudet, ta kontakt med Mercedes selger direkte:

Jo Christian Flytør
Salgskonsulent Mercedes-Benz Personbil