Klubbtreningsprogrammet 2019

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 27. mars 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lyst til å spille bedre golf i 2019? Meld deg på en av treningsgruppene!

Velkommen til klubbtrening - sesongen 2019

Vi fortsetter med vårt populære treningstilbud der spillernes ferdigheter er i fokus.  Et treningstilbud som er motiverende for deg og som er tilpasset ditt nivå i et sosialt miljø.
Hauger sin visjon er at vi skal være en klubb for alle. Derfor har vi tilrettelagt treningstilbud som skal passe for alle medlemmer i klubben, fra nybegynner til elite.

Dere kan se hele treningsprogrammet ved å klikke her og påmelding gjøres direkte i golfbox.

For alle som var med på klubbtrening i 2018 og gjerne vil utvikle seg videre, det er bare å melde seg på.
Temaene på årets samlinger er anderledes enn de var i fjor, så her det det fortsatt mulighet til å lære nye triks.

Vil du ha det mer gøy på banen i 2019? Meld deg på nå!