Kick off juniortrening

Av: Joachim Lange  |  Publisert: 19. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Torsdag 21.4 Oppstart juniortrening 18-19.30. Foreldremøte i klubbhus 19.30. Anbefaller foreldre å komme, viktig info!

Velkommen til kick-off for 2022 sesongen!!!

Alt av informasjon og påmelding gjøres via spond - legg til Hauger Golf Junior - Gruppekode er LQBPJ

Vinteren er snart forbi og golfbanene våkner til liv igjen, da er det på tide å komme i gang med trening for juniorene i Hauger Golfklubb.

Vi starter med kick-off 21.4 som inkluderer trening for juniorene og foreldremøte med informasjon, vi oppfordrer alle foreldre/foresatte om å møte.

På kick-off blir det felles trening for utøverne fra 1800-1930 oppdelt i grupper etter alder, ferdigheter og jenter. Fra 1930 blir det foreldremøte i klubbhuset mens barna kan trene på egenhånd på treningsbanen.

Se mer informasjon og om foreldremøtet i vedlegg: Kick-off for 2022 sesongen (i spond)

Det vil komme mer informasjon etter hvert, bl.a om priser, invitasjon til de ukentlige treningene m.v.

Mer informasjon om treningstider etc finner du ved å trykke her.

Hilsen Junior Teamet, Hauger Golfklubb