"Hva skjedde i helgen?"

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 28. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker å publisere mer resultater for dere medlemmer som er aktive på turneringsfronten!

Hver mandag, om vi har noen resultater å meddele, ønsker vi å fremme dere som har vært ute og representert Hauger i ulike turneringer på ulike baner!

Men! Her trenger vi også hjelp fra dere!
Har du vært ute og spilt turnering, vet om noen som har spilt, eller begge deler? Da vil vi gjerne høre fra deg! Det holder med link til resultatliste eller kort notis om deltakere og plassering. Vi tar imot resultater fra alle i klubben, fra junior til senior!

Dette må være sendt inn innen mandag 09:00, resultat sendes inn til Hans Edvardsen på Hans@haugergolf.no .

Så håper vi det er mange av dere som er ute og er gode representanter for klubben!