Høst shotgun i helgene!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 11. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

15-16 starter vi med shotgun i helgene kl 1100. Påmelding i golfbox - turneringesmodulen.

Sene høsthelger og shotgun er blitt en tradisjon her på Hauger, og fortsetter også i 2022!

På denne måten reduserer vi risikoen for slettede starttider på grunn av frost, og vi får fylt opp banen på best mulig måte. Spilletiden blir også lav, og alle kommer fint rundt banen før mørket kommer på.

Alle klubbens medlemmer, sponsorer og gjestespillere kan melde seg på shotgun starten og legge inn ønsker om hvem de vil spille med.

VI GJØR OPPMEKSOM PÅ AT HAUGERS AKJONÆRER PRIORITERES UANSETT PÅMELDINGSTIDSPUNK.

Bookingen åpner 7 dager i forveien kl 22.00 som øvrige starttider.

Greenfee for eventuelle gjestespillere er satt til kr 400,-
No show på gjestespillere vil bli fakturert i etterkant.

Startlisten offentliggjøres før kl 1600 fredagen. Alle spillere må registerer seg i shoppen senest 15 minutter før start.
Kan du ikke spille, så meldt fra i god tid, slik at vi kan hente inn spillere fra ventelisten.

Velkommen!