Hauger Matchplay

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 3. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du klubbens beste i Matchplay?Påmelding innen 7. mai

Vi ønsker velkommen til Hauger Matchplay 2020 hvor vi kårer klubbens beste match spiller!

Vi har hengt opp en stor matchplay tavle rett utenfor døra i proshop hvor alle kan følge med på resultater match for match!

Max antall deltakere er 64. Førstemann til mølla!

Trekning av motstandere foregår i golfbox

Følgende frister gjelder:

OBS - Påmelding innen torsdag 7 mai
1. runde skal være spilt innen mandag den 8. juni
2. runde skal være spilt innen mandag den 29. juli
3. runde skal være spilt innen mandag den 10. aug.
4. runde skal være spilt innen mandag den 31. sept.
5. runde skal være spilt innen mandag den 14. sept.
Finale / bronsefinale spilles lørdag den 26. september

Vinneren får sitt navn inngravert i ny Matchplay Pokal - Plass 1-8 premieres!

Regler for match gjelder, golfreglene skal følges, man kan ikke avtale å omgå/ikke følge gjeldende regler!

Vi spiller med i år med 100 % hcp.

Spillerne avtaler spilledato/tid direkte med hverandre. Ikke møtt til avtalt match = tapt match. Hvis matchen ikke har blitt avgjort innen oppsatt tid trekkes en vinner.

Dersom det ikke er en vinner etter 18 hull spilles omspill. Da benyttes hull 10 så hull 18, og disse hullene spilles vekselsvis frem til første spiller har vunnet et hull og dermed matchen.

Vinneren av hver match er ansvarlig for å rapportere inn resultatet  ved å flytte navnet sitt videre på tavla eller levere inn scorekort til golfbutikken!