Har du meldt din interesse for Lag NM?
Av: Elin Ingvaldsen | Publisert: 22. juni 2026 | Siste nyheter | Arkiv
Siste frist for å kvalifisere seg til laget er i morgen, tirsdag 23 juni.
Hauger er kvalifisert til å spille Lag NM på Romerike helgen 18-19 juli.
Tirsdagsturneringen 23 juni er siste kvalifiseringsrunde for å sikre seg en plass på laget.
Men husk å melde interesse på e-post til joachim@haugergolf.no i forkant.
Det er også mulighet å skaffe seg en plass på laget via wild-card.
Da sender du dine resultater fra turneringer til samme adresse.
I lenken under kan du se kriterene for å komme med på dame eller herrelaget til NM.
Se uttakskriteriene her
Hauger dekker påmeldingsavgiften, poloskjorter til spill og dagens rett de 2 spilledagene.
Tirsdagsturneringen 23 juni er siste kvalifiseringsrunde for å sikre seg en plass på laget.
Men husk å melde interesse på e-post til joachim@haugergolf.no i forkant.
Det er også mulighet å skaffe seg en plass på laget via wild-card.
Da sender du dine resultater fra turneringer til samme adresse.
I lenken under kan du se kriterene for å komme med på dame eller herrelaget til NM.
Se uttakskriteriene her
Hauger dekker påmeldingsavgiften, poloskjorter til spill og dagens rett de 2 spilledagene.




