Hans trenger hjelp med masteroppgaven!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 9. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Håper vi kan få hjelp fra klubbens medlemmer med å fylle ut denne undersøkelsen.

Hei!
Mitt navn er Hans Edvardsen, jeg skal begynne min 5. sesong i shopen og går økonomi og administrasjon på BI. Jeg skriver nå en bacheloroppgave i samarbeid med klubben og i den anledning har jeg laget en liten undersøkelse om aksjonærmedlemskapet. Jeg hadde blitt veldig glad om du tok 2-3 minutter for å svare på den.

Som aksjonær er du medeier og medlem av klubben og har utvidet fordeler sammenlignet med andre medlemmer. Du trenger ikke ha aksjonærmedlemskapet for å svare, alle medlemskap er like relevant.

Trykk her for å komme til undersøkelsen!

Takk på forhånd
Mvh. Hans Edvardsen.