Gunnar Solberg valgt til ny styreleder!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 28. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker ham velkommen og lykke til med vervet.

Årsmøtet er over og Gunnar Solberg tar over som nyvalg styreleder på Hauger.

Gunnar har bakgrunn som økonom og politi, og har vært tilknyttet Hauger som sponsor og aksjonær i en årrekke.
Dette er Gunnars første inntreden i styret her på Hauger, men han har bred erfaring fra annet styre- og frivilligarbeid fra før. Både styret og administrasjonen ser frem til at han kommer på plass og i gang.

Hans motto er: "Alene er ingen best!"

Med seg i styret har Gunnar:
Nestleder: Mai-Britt Aaslund
Styremedlemmer: Håkon Mathisen, Alf Inge Cleve-Stiansen og Marte Rime Bø
Varemedlemmer: Erik Råd Herlofsen og Vigdis Flaat Sørra

Samtidig vil vi få takke Anne Lien for fremragende innsats som styreleder de siste årene, og flere år i styret før hun tok det vervet. Hun går nå over til valgkomiteen, og vil bistå både styret og Hauger så best hun kan fremover.

Vidar Jensen går også ut av styret, og vil fortsette sitt gode arbeid for Hauger fra kontroll komiteen.