Flott innsats av Damene på Hakadal!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 19. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Helgen 17-18 var det tid for NSG Lagmesterskapet.

Det er alltid gøy å ha medlemmer ute og representerer klubben!

Hauger sine damer tok en flott 2.plass NSG lagmesterskap Hakadal GK i helgen (div 2). Etter avlyst spill på lørdag pga.oversvømte greener og en liten nedtur for våre damer som bra an etter fourballrunden gikk de ut søndag med godt humør og bra lagmoral.
Det holdt til en flott 2. plass, kun slått av Grønmo.
Haugers damelag besto av: Åsa Westman, Else Karin Huser, Julie Stuberg og Ragna Solberg.

For resultater, klikk på denne linken.

Herrene deltok i 1 divisjon på Drammen og kjempet seg til en solid 9 plass og beholdt med det plassen i øverste divsjon.
Laget besto av: Sigurd Thinn, Erik Venner, Hans Petter Andersen og Roger Boyesen

For resultater, klikk på denne linken.

Vi gratulerer alle med god innsats!