Får du informasjonen du ønsker fra Hauger?

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 24. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Du kan selv velge hvordan du vil bli informert og om hva!

Vi ønsker å holde medlemmer og gjester godt informert om hva som skjer på Hauger.
Vi informerer på 3 ulike måter:

- Hjemmesiden
- Nyhetsbrev

Hver uke frem til 31 mai trekker vi en vinner av 1 dusin golfballer og 1 runde med golfbil på Hauger blant alle som er registert som nyhetsbrev mottaker eller har profil på vår hjemmeside, så register dere nå!

På hjemmesiden kan man lage en profil, da mottar man en e-post hver gang det posteres en nyhet. Man velger selv hvilke grupper man ønsker å motta nyheter fra. Man kan for eksempel velge å motta kun nyheter fra klubben, herregruppen og om turneringer. I vedlegger ser du hvordan du enkelt oppretter profilen din.

Nyhetsbrev sendes ut med gjevne mellomrom. Her samler vi et knippe viktige saker vi mener er av interesse. Du kan når som helst melde deg på eller av nyhetsbrevet.
For å motta nyhetsbrevet må du registrere deg ved å trykke på linken under
og registerer din e-post adresse. Du vil så motta en e-post der du bekrefter at du ønsker å motta brevet.
Registrer deg for nyhetsbrev her!

På facebook legger vi ut korte innlegg om hva som skjer på Hauger, bilder fra banen og annet snacks. Her ønsker vi også dine bilder og tanker om klubben!
Lik oss gjerne på facebook!