Klubben

ESGA Championship!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 10. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.

3 spillere fra Hauger har kvalifisert seg til ESGA Championship!

OoM 2021-2022 for NSG er avsluttet, og det er 3 spillere fra Hauger som har kvalifisert seg til ESGA Championship i Paris 2.-6. august. 
Det er Sigurd Thinn, Ola Hjort og Erik Isaksen. 
I alt sender Norsk Seniorgolf 12 mann for å spille i brutto- og nettoklassen.
Ola og Erik skal spille brutto og Sigurd netto.

Vi ønsker alle tre masse lykke til!

Mer informasjon om ESGA her!