Dette skjedde i uke 23!

Av: Hans Edvardsen  |  Publisert: 11. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I uke 23 har det blitt spilt turnering hvor vi har hatt medlemmer ute, som har representert Hauger! Samt tirsdagsturnering her på klubben!

Vi hadde spillere som spilte NM Senior på Byneset Golfklubb. I sine respektive klasser endte de på:

T7. Trygve Eriksen
T19. Sigurd Thinn
T26. Erik Isaksen
T55. Thomas Vesteraas

På klubbtirsdag gikk Torgeir Kaasa av gårde med seieren!

Damedag ble dessverre avlyst grunnet været.

Vi gratulerer med flotte prestasjoner!

Representerer du eller vet du om noen som representerer Hauger i turneringer? Da vil vi gjerne få inn resultater, og gjerne en liten tekst om hvordan det har gått, så vi kan legge ut dette i våre kanaler! Ta kontakt med Hans Edvardsen, hans@haugergolf.no !

Resultater og evt. tilhørende tekst må sendes inn innen påfølgende mandag 12:00.