Bli med på Internasjonal Pairs 26 juni!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 15. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

En spennende og populær par-turnering, der vinneren går til landsfinalen.Vinneren av landsfinalen går videre til verdensfinalen i Spania :)

Meld deg på parturneringen - Internasjonal Pairs -  du kan ende opp i verdensfinalen i Spania!

Påmelding som par eller individuelt. Vi finner en spillepartner til deg.

Påmelding via denne lenken

Informasjon om turneringen:

Det er en (1) klasse og et lag kan bestå av to menn, to kvinner eller et mixed lag. Alle spillere uansett nivå kan delta, men maks handicap er 36 (dvs. at spillere med klubbhandicap spiller med 36 i handicap). Grunnet reise og arrangement under verdensfinalen må det være min. en voksen pr. lagFB side: International Pairs Norway – 2022

Spilleformen er Four-ball (bestball). Spilleformen innebærer at to spillere danner side og spiller hver sin ball. Sidens beste resultat på hvert hull teller (regel 23). Det er samme spilleform i klubbkvalifisering som i Norges og verdensfinalen. Det er stableford poeng pr. hull som danner grunnlaget for lagets score i kvalifiseringen. Turneringen spilles med ¾ dels handicap.

Det er vinnerlaget fra hver klubb som kvalifiserer seg til finalen. Dersom vinnerlaget er forhindret fra å delta i finalen vil laget som ble nr. 2 i kvalifiseringen få plassen.

Landsfinalen i International Pairs vil avholdes 10.09 på Miklagard Golfklubb.

Vinnerlaget i finalen vil kvalifisere ser til verdensfinalen som i 2022 skal avholdes i Spania. Foreløpig dato er i midten av november. I verdensfinalen vil alle kostnader til reise, opphold, spill og arrangementer være dekket for vinnerlaget.

I landsfinalen vil det i tillegg være andre spennende premier det kjempes om. Blant annet golfpremier fra våre samarbeidspartnere, greenfeebilletter, reisepremier og ikke minst en HIO premie til US Masters 2023. Premieutdeling i landsfinalen vil foregå direkte etter finalen i forbindelse med middag for deltakerlagene.

I 2022 vil det også trekkes en del premier blant alle deltakende par. Dette er premier gitt av våre samarbeidspartnere.