Banen åpner lørdag 24 april kl 11:00

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 20. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her er nyheten alle venter på. Hauger åpner banen lørdag med redusert åpningstid.

Klør det i fingrene etter å få spilt golf?
Nå åpner Hauger!

Lørdag 24 april kl 11:00 blir sesongens første starttid.

I første omgang vil vi kun holde åpent for booking fra 11:00 - 18:00.

Det er fortsatt litt nattefrost, og vår-gresset er sårbart.
Derfor må vi holde trykket på banene nede, en liten stund til.
Vi må også sørge for at banemannskapet, som skal sikre oss fine forhold fremover, også får tilgang til banen.
Nå er deres arbeidvindu begrenset av morgenfrost og kveldsmørket.

Siste starttid vil derfor være kl 17:50, etter det vil ingen få mulighet til å slå ut. Alle 18 hull er åpne, men det vil kun være anledning til å starte fra hull nummer 1.
Det vil ikke være mulig å starte på hull 10, for å spille kun 9 hull på back-9.
Vi vil ta en ny evaluering av dette i løpet av neste uke, og åpne opp mer når det er mulig.

Startbestilling vil åpne i dag tirsdag 20.04 kl 16:00 for klubbens aksjonærer og sponsorer.
Øvrige medlemmer og gjestespillere vil kunne booke starttider fra kl 0800, onsdag 21 april.

Samfunnet vårt er fortsatt preget av restriksjoner, både lokale og nasjonale.
Det er viktig at dere alle holder dere oppdatert for hva som gjelder for dere.
Du kan bo i en kommune som gjør at du har strengere regler enn det vi har i Nittedal.

Vi har en Corona-side for Hauger, som vi vil oppdatere fortløpende. Trykk her for å lese denne.

Velkommen til ny sesong!