Turneringer fremover

Av: Joachim Lange  |  Publisert: 16. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det vil være en god del sponsor og klubbturneringer fremover

Kjære medlemmer på Hauger.

De neste ukene har vi et tett turneringsprogram.

Det er både klubbturneringer og sponsorturneringen booket inn, i tillegg til noen private.

De fleste av våre sponsorer har inkludert en turnering for ansatte og samarbeidspartnere i deres pakkepris.
Med forbud mot turneringer i Covid-19 restriksjonene i vår, er dessverre samtlige av disse sentrert nå på høsten.

Vi er avhengige av sponsorer for å holde prisen på medlemskapene nede – så de må også få sin plass på banen.

Dessverre medfører dette at det blir færre starttider tilgjengelig enn ønskelig for dere medlemmer noen uker fremover nå.

Vi skal gjøre vårt beste til å få frigjort starttider som ikke skal benyttes raskest mulig for booking.
I tillegg har vi satt stopp og vil avslå alle forespørsler om private-/ firmaturneringer en stund fremover.

Vi takker for deres forståelse og ønsker dere en riktig god golf-høst her på Hauger.

Ha en fin dag!