Shotgun start i helgene fra lørdag 12 oktober!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 27. oktober 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lyst til å spille golf utover høsten i helgene? Da melder du deg på shotgun-startene kl 1100.

Sene høsthelger og shotgun er blitt en tradisjon her på Hauger, og fortsetter også i 2019!

På denne måten reduserer vi risikoen for slettede starttider på grunn av frost, og vi får fylt opp banen på best mulig måte. Spilletiden blir også lav, og alle kommer fint rundt banen før mørket kommer på.

Alle klubbens medlemmer og gjestespillere kan melde seg på shotgun starten og legge inn ønsker om hvem de vil spille med.
NB! det er viktig at alle spillere melder seg på. Spillere som kun er med i kommentarfeltet vil ikke settes på startlisten!

Ettersom vi klargjør banen for vinteren og det etterhvert kan dukke opp noen matteutslag for å spare teestedene setter vi ned greenfee for alle til kr 350,-

Påmelding må skje innen kl 1200 fredagen, og startlisten offentliggjøres innen kl 1600 fredagen for både lørdag og søndag. Påmelding via denne linken!

Alle spillere må registerer seg i shoppen senest 15 minutter før start.

Velkommen!