Klubben

Resultatet av medlemsundersøkelsen - del 1

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 7. juli 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.

Takk til alle som har svart på undersøkelsen, her er dommen...

Hauger Golfklubb benytter Golfspilleren i Sentrum for å måle hvor fornøyde medlemmer og gjester er med bane, restaurant, proshop etc.
Undersøkelsen sendes ut til alle klubben medlemmer i løpet av året, der 1/3 får den hver gang.
Gjester mottar undersøkelsen på mail etter en runde.

Alle spørsmål besvares på en skala fra 0-10. 
Alle svar fra 0-6 regnes som negative, 7-8 er passive og 9-10 er positive.
De negative trekkes fra de positive og gir da en score (passive teller ikke).

Vi ser en positiv trend på svarene i forhold til 2021, og håper at det fortsetter ut året :)

Disse punktene har vi utfordringer på:
- Treningsfasiliteter
- Tilgang til starttider
- Det sosialet miljøet, antall turneringer, innpass i grupper
- Følelsen av å få valuta for pengene 

Her er vi gode:
- Service i administrasjon og proshop
- Godt treningstilbud og gode proer
- Informasjon
- Baller og targets på rangen
- Klubbhuset

Del 2 sendes til neste gruppe medlemmer 4 august. 

Se oversikt over de ulike gruppene her.