Klubben

Ny dato for åpningsturneringen!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 29. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.

Åpningsturneringen flyttet til søndag 22 mai kl 10:00.

Vi har flyttet åpningsturneringen til søndag 22 mai.

Turneringen arrangeres i samarbeid med Hauger junioravdeling. 
 

Turneringen er en lagturnering og det spilles Scramble i en klasse med 10% hcp for 4-mannslag.

Vi ønsker i år å trekke lag, slik at man spiller med andre spillepartnere enn til daglig - men man kan sette opp 1 ønsket spillepartner. Man melder derfor kun på seg selv, og skriver i kommentar feltet om man har ønske om spillepartner.

Shotgunstart er kl 10:00.

Påmelding og mer informasjon i golfbox.

Vi gleder oss til å komme igang igjen :)

Velkommen!