NSG Lagmesterskapet 2018

Av: Bent Lundborg  |  Publisert: 20. august 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

1. div ved Kongsvingers GK

Helgen 18/19 august ble NSG Lagmesterskap 2018 (1.div) spilt ved Kongvingers GK. Dette er et slags uoffisielt Lag-NM for seniorer (+50år). Hauger deltok med Erik Isaksen, Sigurd Thinn, Roger Boyesen og Erik Venner.

Lørdag ble det spilt fourball (bestball) og Isaksen/Thinn gikk på 72 slag, og Boyesen/Venner på 74. Vi lå på 4. plass etter første dag. Runden ble forøvrig spilt i utfordrende vind og mye regn på ettermiddagen.

Søndag ble det spilt individuelt slagspill i fint vær. Våre tellende scorer ble 80 slag av Boysen, Thinn og Isaksen gikk 82. Til slutt holdt dette til en sammenlagt 8. plass av 16. Et godt resultat for Hauger GK. Vinner ble Losby, med Stavanger og Miklagard på de øvrige plassene.

Lagkapteinen takker for flott innsats og snart er det finaler i Lagserien (matchplay).

Erik Venner

Lagkaptein