NSG Lagmesterskap 2021

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 16. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Solid innsats av både herre og damelaget vårt i NSG mesterskap i helgen!

NSG Lagmesterskap er en stor årlig begivenhet for klubbene rundt om i landet.

Hauger Golfklubb sine seniorer gjorde en hederlig innsats under helgens lag-NM på fantastiske Kongsvinger golfklubb og ble nr 12 av 18 lag. Se Golfbox for resultater. Laget lå på par etter bestballen dag 1, men tapte litt på feltet i singelkampene søndag. Mest sannsynlig beholder vi plassen i 1. divisjon også neste år. Laget ble tatt ut etter resultater på seniortouren og tirsdagsgolfen og bestod av Erik Isaksen, Roger Boyesen , Sigurd Thinn og Trygve Eriksen.

Med godt humør og innsats vilje var damene klare for årets lagmesterskap.
Målet var å ikke rykke ned i 3.div. Damene innfridde og vi er fortsatt i 2.divisjon.
Med slike positive damer så er det gøy å være lagleder sier Tordis  som takker for innsatsen.
Laget besto av Eva Jordell, Ragna Solberg, Ester Alrek, Åsa Westman og Tordis Sæther.

Alle resultater finne du her!