Nå åpner også restauranten!
Av: Hans Edvardsen | Publisert: 12. mai 2022 | Siste nyheter | Arkiv
NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.
Det er ikke bare banen som åpner på lørdag, det gjør også Erling!
Nå er det bare noen dager til baneåpning! Men det er ikke bare banen som åpner på lørdag, det gjør også restauranten! Erling Jansen er den nye driveren av restauranten og gleder seg masse til å få sultne golfere på besøk!
Det vil være muligheter for å kjøpe påsmurt, bakverk, litt leskende, og Erling fyrer også opp grillen! Så her er det virkelig verdt å stikke innom!
Restauranten vil holde åpent fra 08:00-19:00 både lørdag og søndag.
17.mai vil det bli lagt opp til grill bufe fra 13:00, om du ønsker å booke bord kan du ta kontakt med Erling HER!
Det vil være muligheter for å kjøpe påsmurt, bakverk, litt leskende, og Erling fyrer også opp grillen! Så her er det virkelig verdt å stikke innom!
Restauranten vil holde åpent fra 08:00-19:00 både lørdag og søndag.
17.mai vil det bli lagt opp til grill bufe fra 13:00, om du ønsker å booke bord kan du ta kontakt med Erling HER!



