Martin takker for seg

Av: Joachim Lange  |  Publisert: 13. oktober 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Etter fem fine år på Hauger takker legenden for seg

Her kommer en liten beskjed fra Martin som vi vil savne dypt;
Vad som skulle bli 2 säsonger i Norge blev snabbt 5 fina somrar på Hauger Golfklubb. Det är självklart mycket tack vare att jag trivts väldigt bra på klubben, tack vare alla trevliga medlemmar och mina kära kollegor!

Jag ser fram emot att fokusera 100% på mina projekt nere i Spanien men samtidigt har jag som vid alla svåra avslut mixed feelings. Jag vet att när nästa sommar närmar sig så kommer jag att sakna många saker från Hauger Golfklubb och Oslo. Bland annat mina duktiga Elitjuniorer! Men i och med att jag varje år ökat mina aktiviteter i Spanien så måste jag nu vara på plats under hela året för att kontrollera verksamheten:

www.longgolfbreaks.com (Golfresearrangör)
www.costaluzhomes.com (Mäklarbyrå)
www.jerezgolfacademy.com (Golfakademi)
www.arcosfairways.com (Semesterhus-uthyrning)

Jag hoppas att mina elever känner att de har blivit bättre golfspelare! PS, keep it simple??
Tack Hauger Golfklubb för 5 fina golfsäsonger!
Martin