Lag NM Senior

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 18. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hauger godt representert i helgens NSG Lag NM :)

Helgen 15-16 august var det duket for Norsk Senior Golfernes favoritt helg - Lag NM!

Damelaget spilte i 2 divisjon på Kongsvinger, og laget besto av: Else-Karin Huser, Fride Hjorth, Eva Jordell og Åsa Westman. Lagkaptein Tordis Sæther var fotograf på lørdag og innsatt reservespiller på søndag.

Damene spilte bra 1.dag i Fourball og laget lå på 3. plass før singel spill søndag. Spillet stemte ikke like bra som på lørdag og vi falt ned til 5. plass . Vi klarte og unngå nedrykk og er fortsatt i 2. divisjon.

Herrelaget spilte i 1 divisjon på Larvik, laget besto av: Erik Isaksen, Trygve Eriksen, Runar Olsen, Petter Stabell og Tom Hegge.

Laget måtte omrokkeres og reserver hentes inn, da flere av spillerne dessverre måtte i karantene grunnet mistanke om Covid-19 smitte. Laget gjorde en heroisk innsats, spesielt på singen runden hvor de spilte seg opp til en respektabel 13 plass og dermed også sikret plassen i 1 divisjon i 2021.

Vi takker alle spillere for innsatsen og for å representere Hauger på en flott måte!