Klubbturneringer starter neste uke!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 29. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NGF har åpnet for at vi kan arrangere lukkede turneringer for klubbens medlemmer.

Her kommer enda en gladnyhet for klubbens ivrige golfere.

Vi har nå fått tillatelse til å starte med lukkede turneringer for våre medlemmer, selvfølgelig med strenge Corona-regler:
- Kun linjestart
- Ingen ansamlinger av mennesker før eller etter runden
- Ingen scorekort kan deles ut, byttes eller leveres inn
- Det skal holdes 2 meters avstand gjennom hele oppholdet på klubben og banen

Klubbturneringene starter Tirsdag 5 mai - påmelding i golfbox i løpet av 3 mai.
Alle må føre online score, og link sendes ut sammen med startlisten.
Resultatlisten vil være åpen en tid etter turneringen, slik at feil noterte scorer kan rettes før den blir offentlig.

Damegruppen starter sine turneringer onsdag 6 mai - påmelding i golfbox i løpet av 4 mai.
Her fører du din egen score og sender resultatet til Maia på e-post.

Hauger Matchplay
Her er påmeldingen utsatt til 3. mai, kun 64 plasser tilgjengelig - første mann til mølla.
Her brukes tavlen utenfor shoppen, og vinneren flytter sitt navn videre til neste runde.
Dersom man ikke kommer frem til tavlen etter matchen sender man resultatet til elin@haugergolf.no

Øvrige turneringer kommer vi tilbake til senere.