Klubbmestre 2021!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 22. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Både Tim Wilkinson og Åsa Westman forsvarte klubbmestertittelen!

Vi gratulerer årets klubbmestere!

I strålende golfvær og en Hauger bane på sitt beste, ble det godt match i samtlige klasser.

I både herre- og dameklassen, forsvarte fjorårets mestere tittelen.

Tim Wilkinson kunne heve trofeet etter en tett kamp med Joaquin Opåsen Lörcher hele helgen.
De 2 var likt etter hull 17 og det luktet omspill etter utslagene, men da Joaquin satte innspillet i bunkeren og Tim viste sikker og god putting, var seieren sikret. Noah Furulund spilte seg opp søndag, og tok hjem 3.plassen.

I dameklassen var Åsa Westman suveren som vanlig. Men det ble tøff kamp  om 2 plassen mellom Vigdis Flaat Sørra og Ida Veglo Klæstad. Også her ble det avgjort inn mot den 18 greenen, og Vigdis knep 2. plassen etter et flott innspill.

Topp-plasseringene i de øvrige klassene:

Senior herre:
1. Sigurd Thinn
2. Erik Isaksen
3. Roger Boyesen

Damer 50:
1. Mona Myrvold

Senior Eldre Herre:
1. Trond Syversen
2. Rolf  Sogn
3. John Arne Hennum

Damer 60: