International Pairs 2021

Av: Joachim Lange  |  Publisert: 16. juni 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dette er en parturnering og turneringsformen er Fourball og holdes 27. juni

En gammel kjenning er tilbake i ny drakt – International Pairs. Turneringen som tidligere gikk under navnet Nordea Pairs, var den største klubbturneringen i Norge med over 10 000 spille årlig.
Hauger Golfklubb arrangerer International Pairs 2021 den 27.juni. Meld deg/dere på i Golfbox.
Dette er en parturnering og turneringsformen er Fourball (bestball). Har du ingen spillepartner, meld deg på likevel og vi vil finne en til deg.
Det er en (1) klasse og et lag kan bestå av to menn, to kvinner eller et mixed lag. Grunnet reise og arrangement under verdensfinalen kan ikke spillere under 18 år delta.
Det er reisegavekort i premier og vinnerne vil i tillegg få muligheten til å delta i Norgesfinalen på Miklagard i slutten av september. Vinnerne på Miklagard er kvalifisert til å delta på verdensfinalen som i år blir avholdt i Portugal i november.