Par 3 konkurransen avlyst.

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 31. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

På grunn av for få påmeldte.

Hei!
Par 3 konkurransen mandag 10 juni er dessverre avlyst.
Det er dessverre for få påmeldte til at vi kan forsvare å blokkere banen på en helligdag.
Vi håper å kunne gjennomføre denne morsomme og utfordrende turneringen ved et senere tidspunk.

Starttidene vil bli frigjort kl 1200 i dag, men for å «sikre» dere som hadde meldt dere på turneringen en starttid holder vi av tidene mellom 10-12.
Ønsker dere å spille i dette tidsrommet sendere dere en e-post til elin@haugergolf.no, så booker vi dere inn.
Disse starttidene vil bli frigjort kl 0700 i morgen lørdag 8 juni.

Vi ønsker dere en riktig god pinse og god golf!

Mvh. Hauger Golfklubb

Velkommen til en 2019 nyhet, Hauger par 3 challenge!

Her kårer vi den beste nærspills golferen.
Vi setter opp Hauger på en helt ny måte med kun korthull.
Vi kårer vinner i både slag og stableford, alle spiller med 100% handicap, beste dame premieres! En spiller vil kun motta permie i en klasse (beste plassering gjelder).
Vi følger ikke vanlig hull-rekkefølge, men setter opp en kreativ korthullsbane, hvor hullene er max 125 meter.

Dette er en turnering for spillere på alle nivåer.

Meld dere på i dag og bli med på en anderledes og morsom turnering!