Hauger ønsker velkommen!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 24. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lag NM 1 divisjon 19-21 juli 2019.

Vi ønsker alle spillere, lagledere og tilskuere velkommen til Lag NM 1. divisjon!

Her finner du all informasjon du trenger om arrangementet.

Adresse, kontaktinformasjon og veibeskrivelse

Overnatting:
Vi har en avtale med Moxy Oslo X hotell som ligger 4 minutter fra Hauger med bil, nede ved Hellerudsletta.
Singelrom: 850,- pr natt
Dobbeltrom: 995,- pr natt
Familierom: 1495,- pr natt
Booking av rom gjøres via denne linken!

Innspill:
Innspill er satt til torsdag 18 juli. For å booke tid for ditt lag kan du ringe proshoppen på 924 40 888 eller sende en e-post til post@haugergolf.no. For å sikre deg innspill tidene du ønsker anbefaler vi at du booker dette 8 dager i forkant. Det bil bli sperret for spill fra kl 1800 torsdag kveld, da banemannskapet trenger tid for å gjøre klar banen.
Regler for innspill finner du på infotavlen utenfor proshoppen, og vedlagt her.

Treningsfelt:
Rangen på Hauger ligger på motsatt side av veien for banen. Det er utslagsmatter og ballmaskin på begge sider av rangen. For å komme til sørsiden av rangen, går man ned fra tunet og over veien, for nordsiden fortsetter man bortover veien fra parkeringsplassen og så ned til høyre.
Det vil ikke være mulig å slå med driver på rangen under mesterskapet for herrene, da den ikke er lang nok.
Du kan betale med kort direkte på automaten, eller kjøpe rangekort i shoppen. Det er 35 baller i hver bøtte og prisen er 35,- pr bøtte. I shoppen kan vi tilby et rangekort ladet opp med 1000,- for kr 800,-.
Putting greenen ligger mellom mellom parkeringsplassen og shoppen.

Parkering:
Vi har godt med parkeringsplasser på Hauger både til spillere og tilskuere. For å komme til parkeringsplassen kjører du forbi klubbhuset og så inn til venstre.
Det er ikke tilrettelagt for e-biler.

Shop:
Vi har en velutstyrt shop på Hauger med alle de store merkene. Den vil holde åpnet fra 07-18 alle dager under mesterskapet. Vi tilbyr alle spillere og lagledere 10% rabatt på alt under mesterskapet. Faktura kan sendes til klubben i etterkant på rangekort og baller om ønskelig.

Restaurant:
Hauger Matstue er veldig populær blant Haugers medlemmer og gjester. Restauranten vil holde åpent fra 7-22 alle dager. De vil tilby en enkel meny, bagetter, snacks, mineralvann, dagens lunsj og middag alle dager under mesterskapet. Det vil være mulig å opprette en konto for hvert lag, der man enten betaler ved turneringsslutt eller får tilsendt faktura i etterkant direkte til klubben. Helgens meny finner du som vedlegg.

Infotavle:
All viktig informasjon vil i løpet av mesterskapet henges på oppslagstavlen utenfor proshoppen (i gjennomgangen).
Her vil man finne startlister, resultater mm.

Baneguide:
I shoppen kan alle spillere hente ut en enkel gratis baneguide. Det finnes også en online baneguide i Appstore og Androide som heter GLFR.

Turneringsontor:
Det lille røde bryggerhuset på tunet vil fungere som turneringskontor. Her vil dere finne følgende:
- Scoremottak
- TD
- Hoveddommer

Spiller-/laginfo:
Se vedlegg

Påmelding og navnlister sendes til post@haugergolf.no