Hauger åpner for sesongen!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 17. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dagen alle venter på er rett rundt hjørnet..... onsdag 24 april åpner banen for spill.

Onsdag 24 april er dagen - vi gleder oss til å se første ball fly av peggen på første tee, og glade golfere rundt om på banen.

Vinteren har vært snill mot oss, og god vårvarme på dagtid den siste tiden, har gjort underverker på banen.
Selv om både april og mai kan være lunefull, er vi godt fornøyde med produktet vi nå sender medlemmer og gjester ut på.

Bildet er tatt av Per Egil Bache-Wiig 10 april :)

Booking i golfbox vil åpne i morgen, torsdag 18 april kl 12:00.
Ordinære bookingregler gjelder.

Vi vil komme tilbake med mer bane- og spilleinfomasjon i starten av neste uke, da vi har bedre kontroll på vær og forhold.
Men vi kan allerede nå informere om at vi må vente litt til, før vi kan tillate golfbiler på banen.

Vi kommer til å arrangere en dugnad lørdag 20 april, men kommer med mer informasjon om denne i løpet av morgendagen.

Vil vil også senere presentere Niklay, Bendik og Udson - som er de nye driverene av restauranten.
Vi ha brukt vinteren godt for å finne, det som vi mener er en riktig god løsning for Haugers medlemmer.
Og gleder oss til å få dem på plass til åpningen.

La oss sammen gjøre 2024 til en fantastisk golfsesong!