Klubben

Golfspilleren i sentrum

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 26. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

NB! Denne artikkelen har utløpt.
Informasjon som priser, vilkår og andre tidsavhengige opplysninger kan være foreldet og ikke lenger gjeldende. Vi anbefaler at du leter på nettsidene våre for oppdatert informasjon.

Siste runde i undersøkelsen går ut denne uken.

Denne uken sendes undersøkelsen Golfspilleren i Sentrum ut til siste tredjedel av medlemsmassen.
Vi håper at de som nå mottar denne på e-post setter av 10-15 minutter til å svare.
Dette er en fin mulighet til å fortelle oss hva vi gjør bra, og hva vi bør jobbe med.

Svarene på undersøkelsen brukes aktivt av styret, banesjef og administrasjonen både i det daglige arbeidet og i strategiarbeidet fremover.

Alle spørsmål besvares på en skala fra 0-10. 
Alle svar fra 0-6 regnes som negative, 7-8 er passive og 9-10 er positive.
De negative trekkes fra de positive og gir da en score (passive teller ikke).

Det er også mulig å legge inn egne kommentarer både med navn og anonymt. 

Her ser dere svarene fra de to første utsendelsene i år:






På forhånd takk for din deltagelse!