Golfsesongen 2021 er over!

Av: Elin Ingvaldsen  |  Publisert: 18. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Søndag 21 november blir siste dagen Hauger holder åpent i 2021.

"All good things must come to an end..."

Søndag 21. novmeber blir siste dag med golf på Hauger Golfbane denne sesongen.
Det er meldt kaldt vær fra midten av neste uke, og banemannskapet må gjøre de siste forberedelser før vinteren tar tak.

Vi har hatt en fantastisk sesong, med mye golf her på Hauger. Medlemmene har spilt mer golf enn på lange, og det har vært full trøkk på både bane og treningsområdet både sent og tidlig.

Banen og puttinggreenen stenger fra og med mandag 22 november.
For de som ønsker å trene litt fremover, vil vi holde rangen åpen en stund til, så lenge vi har mulighet til å plukke baller.

Vi vil takke klubbens medlemmer og gjester for en super sesong, og krysser fingrene for en tidlig og bra start på 2022.